راه های جلوگیری از بوی عرق در فصل تابستان
در فصل تابستان با توجه به گرمی هوا غدد عرق فعال تر شده و بدن انسان نسبت به فصل های دیگر سال بیشتر عرق می کند و این امری کاملا طبیعی است و حتی ترشح عرق برای بدن نیز مفید می باشد و باعث کاهش دمای بدن در آب و هوای گرم می شود اما چیزی که در این میان آزار دهنده است بوی تند عرق است , اگر شما از آن دسته افراد هستید که خودتان می دانید بوی عرقتان آزار دهنده است و باعث شرمندگی شما و کاهش کیفیت روابطتان می شود بهتر است در این آموزش همراه ما باشید شاید راه حل رهایی شما از این معضل پیش ما باشد.
در ابتدا سعی کنید این موارد را که در زیر برایتان بیان می کنم رعایت نمایید:
دوش گرفتن روزانه : سعی کنید روزانه با آب ولرم متمایل بیشتر به خنک بخصوص شاغلین قبل از خروج از منزل دوش بگیرید. در هنگام استحمام از یک صابون ملایم هم استفاده نمایید که میتواند بسیار مفید باشد.
لباس های نخی و آزاد: در هوای گرم حتما سعی کنید از لباس های نخی و آزاد استفاده نمایید تا هوا بر روی پوستتان در جریان باشد و پوستتان تنفس کند و هر گز از لباس های تیره و تنگ استفاده ننمایید.
شستشوی لباس ها: همیشه سعی نمایید لباس هایتان را بعد از یک بار پوشیدن با مواد شوینده مناسب آنها بشویید.
کفش های مناسب: از پوشیدن کفش های تنگ دوری کنید و سعی نمایید پاهایتان به مدت طولانی در کفش نباشد.
نوشیدن آب : حتما در فصل گرما به مقدار زیاد آب بنوشید چون باعث دفع سموم از بدنتان می شود.
کنترل احساس: احساس خشم و استرس تان را کنترل نمایید چون باعث می شود بیشتر عرق نمایید.
راه کارهای گیاهی
استفاده از سرکه سیب : جهت استفاده از سرکه سیب ابتدا بهتر است زیر بغل را تمیز نمایید و سپس پنبه ای را به سرکه سیب آغشته نمایید و در آن محل بمالید و اجازه دهید تا خودش خشک و جذب پوست شود. سرکه سیب مانع بوی تند عرق هم می شود .
استفاده از نعناع: می توانید جهت شستشوی بدنتان از دم کرده ی نعناع استفاده نمایید تا بدنی خوشبوتر داشته باشید.
استفاده از آبلیمو: قبل از خواب پنبه ای را آغشته به آبلیمو نمایید و بر روی محل هایی که بیشتر عرق می کنند زیر بغل و کشاله ران ها بمالید.
استفاده از گوجه فرنگی : گوجه فرنگی را هم می توانید به صورت خوراکی مصرف نمایید که در از بین بردن بوی عرق موثر می باشد و هم می توانید به محل هایی که بیشتر عرق می کنند بمالید و البته اجازه دهید 10 دقیقه بماند و سپس آبکشی نمایید.
استفاده از جوش شیرین : جهت استفاده از جوش شیرین باید آن را با کمی آبلیمو ترکیب نمایید و سپس بر زیر بغل و محل هایی که عرق می کنند بمالید و بعد از گذشت چند دقیقه شستشو دهید. جوش شیرین جلوی بوی تند عرق را می گیرد .
استفاده از رزماری: می توانید هم با دم کرده ی برگ خشک رزماری استحمام نمایید که باعث خوشبوتر شدن بدنتان می گردد و همچنین مانع از عرق کردنتان می گردد و همچنین عصاره رزماری هم گزینه مناسبی می باشد که چند قطره از آن را کافی است بر روی پوست مالش دهید.
راهکار ویژه
راهکارهایی که در بالا گفته شد همگی قابل استفاده و بسیار مفید و سودمند می باشند و یقینا مشکل ما را برطرف خواهند کرد اما زمانی را در نطر بگیرید که قادر به استفاده از این راهکارها نمی باشید و یا حتی این راهکارها با وجود مفید بودنشان فقط تا چندین ساعت می توانند مانع از عرق نکردنمان شود و یا مانع رشد باکتری ها و بوی تند عرق شوند. راهکاری که میخواهیم به شما معرفی نماییم در حقیقت محصولی است که بر پایه تکنولوژی روز نانو و با استفاده از نانو ذرات تولید شده است. با استفاده از نانو محلول ضد بو میتوانیم کلیه لباس ها و پوشاک , پارچه هایی که بافت جاذب دارند, جوراب و کفش خود را مستقیما در تماس با بدن قرار دارند از بوی بد عرق برای همیشه رها نماییم و با خیالی آسوده به رفت و آمدهایمان بدون هیچ گونه نگرانی از وجود بوی عرق ادامه دهیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه مصرف این محصول کلیک نمایید