پودر بند کشی ضد آب نانوزیت وزن 1 کیلوگرم

Tile Grout Waterproof


پودر بندکشی واترپروف نانوزیت یک محصول کاربردی با خاصیت چسبندگی بالا ، ترکیبی آماده به مصرف می باشد ، که در رنگ بندی های متنوع تولید می گردد . با توجه به کیفیت این محصول بهترین گزینه جهت بندکشی در مکان هایی ست که در تماس مستقیم با رطوبت و آب می باشند.

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
59,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پودر بندکشی واترپروف نانوزیت با داشتن خاصیت ضد آب و آنتی باکتریال ،  بر پایه سیمان و افزودنی های پلیمری ضد آب و تقویت کننده چسبندگی تقویت شده تولید شده و به همراه پرکننده های معدنی و با افزودن آب آماده مصرف می گردد.
اجرای این محصول بر اساس دستورالعمل مذکور تمامی بند ها را آب بند و نفوذناپذیر می نماید . این محصول ، ترکیبی آماده ، بر پایه سیمان با ترکیبات پلیمری و عنصر های معدنی ، رنگدانه ها و افزودنی های مختلف است که در تماس با آب و انحلال مناسب اجزا، از خواص چسبندگی و انعطاف پذیری برخوردار می شود . همچنین خمیر مربوطه بعد از خشک شدن تا حدود زیادی نفوذ ناپذیر است و به همین جهت پس از خشک شدن نیز تا حد بالایی آب بند میشود.

شما از این محصول می توانید برای بندکشی دور وان و دستشویی ، بندکشی کاشی ,سرامیک,سنگ در مکانهای دائما مرطوب مانند استخر,حمام و سونا استفاده نمایید .

ویژگی های  پودر بندکشی ضد آب نانوزیت

  • چسبندگی بسیار بالا به سطوح
  • ضد آب بعد از فرایند خشک شدن
  • کاهش نفوذ پذیری بندها
  • رنگ بندی ایده آل
  • مقاومت فشاری وکششی بالا
  • کاملاً ضد آب و عایق
  • مرتفع کننده  نشت و نم زدگی درزها
  • رنگ پذیر بودن پودر بند کشی
  • استحکام در برابر فرسایش بالا و شستشوی مداوم
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی
  • رفع نشت و نم زدگی درزها
  • سهولت و سرعت در اجراء

مقدار مصرف و راهنمای استفاده از پودر بندکشی واترپروف نانوزیت

میزان دقیق مصرف این محصول بادرنظر گرفتن طول ، عرض وارتفاع درز،و  وزن مخصوص محصول قابل محاسبه می باشد. ولی می توانید از جدول زیر هم محاسبه خود را انجام دهید .

میزان درز
ابعاد کاشی
میزان مصرف
2 میلی متر
کاشی استخری 5*5
700 گرم در متر مربع
2 میلی متر
کاشی 10*10 - 20*20 -30*30
500 گرم در متر مربع
3 میلی متر
کاشی 30*30 - 40*40
700 گرم در متر مربع
3 میلی متر
کاشی 50*50 به بالا
500 گرم در متر مربع

کاربرد و نحوه استفاده از پودر بندکشی واتر پروف نانوزیت

  • الزامات اولیه که باید قبل از اجرا به آنها توجه نمایید .

قبل از شروع به فرایند بندکشی از خشک شدن چسب های کاشی و ملات های دوغابی اطمینان حاصل نمایید. همچنین اطمینان از عمل آوری و خشک شدن تمامی سطوح وعدم تولید رطوبت لازم و ضروری است. درزها بایستی تمیز و فاقد هرگونه ملات، چسب کاشی باشند. خالی نمودن عمق درزها به ضخامت کاشی و سرامیک و سایر قطعات لازم و ضروری است. در صورتی که جذب آب قطعات بالا باشد لازم است جداره های کاشی و سرامیک با استفاده از آب تمیز مرطوب و اشباع شوند.در این مرحله می توانید از محلول رقیق شده هایپر باند نانوزیت استفاده نمایید . این کار باعث میشود تا منافذ زیر کاشی کاملا آب بند شوند .

  • اختلاط و نحوه ترکیب مواد نانوزیت

متناسب با سرعت العمل اجرا ابتدا به مقدار مناسب آب در داخل یک سطح تمیز بریزید. پودر بندکشی نانوزیت را درحین اختلاط به آرامی به آب اضافه نمایید.توصیه میشود برای اختلاط بهتر از یک هم زن با دور پایین استفاده نمایید تا پودر بندکشی با آب مورد نظر ترکیب و به شکل خامه ای تبدیل گردد. این عمر باعث میشود هوای به دام افتاده در حین اختلاط  کاهش یافته و در هنگام اجرا با حباب مواجه نشوید . عمل اختلاط حداقل به مدت 2 دقیقه تا دستیابی به یکنواختی کامل و یکنواختی در رنگ ادامه یابد. بعد از حدود 1 دقیقه  استراحت به پودر بندکشی  آماده شده  ، مجدد عملیات همزدن را به آرامی انجام دهید.مدت زمان کار با پودر بندکشی واترپروف نانوزیت پس از ترکیب حدود 30 تا 45 دقیقه است . در صورت سفت شدن ملات از افزودن آب به آن شدیدا خودداری شود.

  • نحوه اجرای پودر بندکشی نانوزیت  مواد آماده شده

با استفاده از یک ماله لاستیکی یا یک لیسه ی مناسب به طور کامل پودر بندکشی به داخل درزها بفشارید. حتما از خارج شدن حفرات هوای به دام افتاده اطمینان حاصل شود. در زمان اجرا اگر از مواد بندکشی وملات مقداری  روی کاشی بوده را جمع و با یک اسفنج نم دار حتما کاشی را پاک نمایید . این کار را تا زمانی که مواد در حالت تازه و نرم می باشد انجام دهید . پودر بندکشی اجرا شده در بند ها را تا 20 دقیقه بعد از اجرا به حال خود رها کنید . تا عمل گیرایش اولیه انجام گیرد .

  • پرداخت پس از اجرای مواد پودر بندکشی نانوزیت را چگونه انجام دهید . 

به محض این که ملات درخشش خود را از دست داده و مات می شود، معمولا پس از 20 تا 45 دقیقه این اتفاق رخ می دهد ، سطوح روی کاشی را با یک اسفنج نم دار و یک پارچه تمیز نمایید .پیشنهاد میشود  تا 24 ساعت از شستن سطح خودداری نمایید . و فقط مجاز به مرطوب کردن بندها در فواصل 3 ساعته میباشد . این کار باعث بالارفتن استحکام مواد بندکشی اجرا شده می گردد . در هنگام تمیز کردن ،  اسفنج را بطور مرتب بشویید و  از آب تمیز استفاده کنید. در سطوح بزرگ می توان با استفاده از تی های مناسب این کار را انجام دهید . پیشنهاد میشود این کار را هر سه ساعت یک بار انجام دهید تا هم ضمن رطوبت به بند ها روی سطح کاشی نیز تمیز گردد . بعد از گذشت 24 ساعت از اجرا می توانید درزها را با محلول اکو سیل نانوزیت آغشته نمایید . این محلول دیگر اجازه هیچ گونه جذب و آلودگی را به درزهای شما نمی دهد .

  • توجه به برخی موارد الزامی در حین و بعد از اجرا پودر بندکشی نانوزیت

لازم به ذکر است، تمیز کردن سطوح درزبندی شده ،  بایستی در زمان مشخص و کامل انجام شود. شستشوی زود هنگام ممکن است موجب خروج پودر بندکشی  از درزها شود و تمیز کردن دیرهنگام ممکن است باعث شود عملیات پاک نمودن با سختی بسیار بالا صورت گیرد. بعد از عملیات خشک شدن بندکشی ها  به هیچ وجه از مواد شیمیایی اسیدی و یا قلیایی  استفاده نفرمایید . لازم به ذکر است استفاده از محلول اکو سیل باعث میشود تا سطح شما در برابر مواد شوینده قلیایی مقاوم گشته و در زمان طولانی با تغییر رنگ روبرو نشود . در صورت بروز تغییر رنگ در طول زمان استفاده فقط مجاز به استفاده از پاک کننده کاشی و سرامیک نانوزیت هستید . این محصول ضمن تمیز کردن بند ها به بندکشی های انجام شده هیچ آسیبی نمی رساند . استفاده از مواد شوینده های شیمیایی موجود در بازار باعث تغییر رنگ مواد اجرا شده در طول زمان می گردد .

بسته بندی پودر بندکشی نانوزیت

این محصول برای مصارف خانگی در دوسایز 500 گرمی و 3 کیلو گرمی عرضه می گردد . برای مصارف با وسعت بیشتراین محصول فوق العاده  در کیسه های 10 کیلویی و 25 کیلویی عرضه می گردد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...