اسفنج خشگیر بدنه خودرو نانوزیت

Nanozit Car body sponge


یک محصول منحصر و ویژه که دارای خاصیت های بسیاری است .از بین بردن لکه های خاصی که بر اثر ضربه روی بدنه خودرو یا سپر ایجاد میشود. این محصول نیاز به هیچ ماده شوینده یا واکس ندارد، فقط با کمی رطوبت آب می توانید شاهد خاصیت پاک کنندگی خارق العاده ی آن باشید.

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
49,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خریداران این محصول،محصولات زیر را هم خریده اند

ابر اسفنجی نانوزیت یکی از منحصر به فرد ترین محصولات آلمان می باشد و دارای خاصیت تمیزکنندگی بسیار عالی می باشد. این محصول برای تمیز کردن سطوح نیاز به هیچ گونه مواد شوینده ندارد و فقط با کمی رطوبت آب می توانید شاهد خاصیت پاک کنندگی خارق العاده ی آن باشید. ابر اسفنجی تمیز کننده نانوزیت تمام آثار به جا مانده از جمله لکه چربی، دوده، لاک، جوهر، زنگار، چسب، رنگ، جرمهای سخت و غیره را از روی تمام سطوح پاک می کند. لازم به ذکر است این اسفنج بر اثر استفاده سائیده شده و تدریجا از بین می رود.

 نحوه استفاده از اسفنج تمیز کننده و خشگیر خودرو نانوزیت:
نحوه استفاده به این صورت است که ابتدا اسفنج را با آب نمدار نمایید و سپس آب اسفنج را کاملا بگیرید و سطح مورد نظرتان را با اسفنج تمییز نمایید و در آخر با دستمال خشک اثرات اسفنج را از روی سطح پاک نمایید.

* اگر بدنبال ماده ای جهت تمیز نمودن بدنه خودرو با خاصیت لکه بری و تمیز کنندگی قوی هستید بدون آنکه از آب استفاده نمایید میتوانید از کارواش بدون آب خودرو نانوزیت استفاده نمایید.

مزایای استفاده از اسفنج تمیز کننده و خشگیر خودرو نانوزیت:

  • بدون نیاز به مواد شوینده
  • غیراسیدی و سازگار با پوست
  • حافظ محیط زیست
  •  قابلیت لکه بری و تمیزکنندگی بی نظیر
  • از بین برنده خط و خش های ریز و سطحی از روی بدنه خودروهای با رنگ سفید و روشن بدون نیاز به پولیش کاری

موارد استفاده اسفنج تمیز کننده و خشگیر خودرو نانوزیت:

  • قابل استفاده جهت کلیه قسمت های داخلی خودرو شامل رودری ها,داشبورد,روکش صندلی ها,نمد سقف خودرو,دور فرمان
  • قابل استفاده جهت از بین بردن لکه های رنگ,دوده,قیر,زنگار چربی,تمامی جرم های سخت از روی بدنه خودروهای با رنگ روشن و سفید
  • قابل استفاده جهت از بین بردن کلیه خط و خش های ریز و سطحی که در اثر ساییدگی خودرو ها بهم و یا اجسام دیگر بر روی بدنه خودرو ایجاد شده است ( فقط برای بدنه خودرو های با رنگ سفید و روشن استفاده گردد)

* لازم به ذکر است جهت تمیز نمودن سطح روی خودرو بدون آنکه به قطعات برقی و پلاستیکی آسیبی وارد شود و  همچنین بدون آنکه از آب هم استفاده نمایید, پیشنهاد مینماییم از محصول موتور شوی خودرو نانوزیت استفاده نمایید.

جهت مشاهده فیلم کاربردی و نحوه مصرف اسفنج تمیز کننده وخشگیر خودرو نانوزیت کلیک نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...