شیشه شوی خودرو نانوزیت حجم 250 میل

Car windshield washer


یک محلول مناسب برای پاک کردن شیشه های خودرو از شر چربی ، آلودگی های محیطی است، این محلول باعث درخشندگی و شفافیت شیشه شده و دید بهتری را برای رانندگی ایجاد مینماید.

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
35,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خریداران این محصول،محصولات زیر را هم خریده اند

محلول شیشه شوی ضد یخ خودرو نانوزیت

مایع شیشه شوی سوپر نانوزیت مخصوص خودروهای سبک و سنگین می باشد. برای استفاده بین  5  تا 10 لیتر آب طراحی شده و حاوی مواد تمیز کننده ویژه ای است که بسته به حجم مخزن شیشه شوی خودرو می توانید مقدار لازم از مایع را با آب مخلوط نموده و در مخزن شیشه شوی خودرویتان بریزید.

ازویژگی های شیشه شوی نانوزیت که حاوی مواد پاک سازی کننده خاص می باشد می توان به این موارد اشاره کرد:

جلوگیری از تشکیل لکه، ازبین برنده ی لایه های لکه ، حذف حشرات چسبناک و لکه های دیگر ، سازگاری بسیار خوب و دارای قدرت پاک کنندگی بی نظیر می باشد و همچنین آنتی استاتیک ودارای قدرت بالای چربی بری نیز می باشد.

جهت مصرف کافی است یک حجم از محصول را در 5  لیتر آب مخلوط کرده و داخل مخزن شیشه شور خودرو برزید .

 همچینین ما پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارید شیشه های اتومبیلتان را ابگریز کنید از محصول نانوزیت یعنی آبگریز شیشه خودور نانوزیت 300 میلی استفاده نمایید که با ابگریز کردن شیشه ماشینتان نگرانی از بابت کثیف شدن شیشه ماشینتان را تا مدت ها به فراموشی بسپارید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...