رزین سنگ نانوزیت 1 لیتری

Nanozit stone resin


یک محصول بسیار کاربردی برای براق کردن و ضد آب کردن سطوح سنگ های طبیعی و مصنوعی اسـت . پس از استفاده از این محصول یک لایه مرئی روی سطح تشکیل شده که از سطوح سنگ دربرابر عوامل جوی وآلاینده های محیطی محافظت مینماید.

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
155,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خریداران این محصول،محصولات زیر را هم خریده اند

رزین سنگ نانوزیت یک محصول ساخته شـده مبـتنی بر پلیمرهای شیمیایی اسـت . پس از اســـــتفاده از این محصـــول  یک لایه براق کننده بر روی سطـح سنگ تشکیل می شود .این پوشش پس از خشک شدن سطح ســـنگ را براق نموده و به سنگ جلوه ویژه ای می بخشد . خاصیت چسبندگی و نفــــوذ بالا این محصول باعث می شود تا سنگ ها جلوه زیباتری داشته باشند و  در برابر اشــــــــــعه  uv از مقــــاومت بالایی برخوردار باشند.

جدا از کاربرد محصول فوق میتوانید برای ابگریز کردن سنگ های سیقلی از محصول آبگریز سنگ های صیقلی نانوزیت 5 استفاده نمایید.

نحوه مصرف رزین سنگ نانوزیت:

سطوح را از هرگونه آلودگی پاک نموده ، مواد را خوب تـکان دهید و با یک قلم مو ، مواد را روی  سطوح مورد نظرتان را اعمال نمایید . هر لیتر از این محصول می تواند فــضایی در حدود 4 الـــــی 7 متر مربع را پوشش دهد .درصورتی که میزان جذب سنگ زیاد باشد . مرحله اعمال رزین را به فاصله زمانی پس از 1 ساعت  تـــــکرار نمایید . این محصول آماده به مصرف است . در صورت بالا بودن غلظت محصول می توانید برای رقیق کردن از تینر 10 هزار استفاده نمایید.بعد از خشک شدن رزین نانوزیت ، جلوه طبیعی سنگ نمایان می شود . مــــدت زمان لازم برای پــایداری پوشش حداقل 3 ساعت و برای تثبیت نهایی 12 ساعت کافی است . از اجـــــــــرای مواد بروی سطوح مرطوب و یا اجرا در هوای سرد جدا خودداری نمایید. دمای کاربری محصول  : +10  الی 30 درجه

همچنین شما میتوانید برای اب بند کردن نماها سطوح سنگی از محصول آب بند کننده و آبگریز نما نانوزیت 1 استفاده کنید

موارد مصرف :

 کلیه سنگ های تزئیناتی ،انواع آجرهای نسوز و نما  ، سنگهای  آنتیک ، نـــــــماهای داخلی و خارجی

میزان پوشش دهی :

  به ازای هر لیتر 4 الی 7 متر مربع  بسته به جذب سنگ .مدت ماندگاری محصول روی سطوح اجرا شده  دو الی پنج سال بسته به شــــرایط محیطی و شرایط جوی مناطق ایران متفاوت است .

نکات ایمنی:

  • در هنگام استفاده از این محصول بهتر است از دستکش و ماسک استفاده نمایید .
  •  این محصول دارای بوی تندی می باشد . لذا در محل در بسته از این محصول استفاده نکنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...