زنگ بر فلزات نانوزیت

Nanozit Rust remover


یک محلول پاک کننده بسیار قوی برای از بین بردن زنگ زدگی فلزات در کمتر از 10 دقیقه ، این محصول با فرمول ویژه و منحصر خود برای پاک کردن انواع جرم و آلودگی ایجاد شده روی فلزات مناسب بوده و میتواند برای چندین بار از محلول استفاده شده استفاده نمایید .

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
59,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خریداران این محصول،محصولات زیر را هم خریده اند

زنگ بر فلزات نانوزیت

محصولی که در اختیار شماست ، یک محصول ساخته شده مبتنی بر برخی از مواد الی  شیمیایی است.از این محصول می توانید برای پاک کردن و از بین بردن انواع زنگ زدگی و فرسایش ایجاد شده  بر اثر رطوبت بروی فلزات استفاده کنید.

محلول نانو زنگ بر فلزات 

نحوه اجرای زنگ بر فلزات نانوزیت:

جهت کسب بهترین نتیــجه به این ترتیب عمل کنید ، در صورتی که قطعات زنگ زده کوچک باشد می توانید قطعات زنگ زده را به مدت 10 دقیقه به صورت قوطه ور کردن  ، داخل محلول گذاشته سپس بعد از رفع زنگ زدگی با یک دستمال خشک قطعات را پاک کنید  ، در صورتی که میزان زنگ زدگی قدیمی باشد زمان بیشتری را باید سپری شود  . توجه داشته باشید در صورتی که سطوح زنگ زدگی بزرگ باشد پیشنهاد می گردد ،  توسط یک اسپری محلول را روی سطوح پاشش کرده و به مواد فرصت بدهید تا زنگ زدگی را از بین برده و طبق مراحل فوق سطوح را پاک کنید.بعد از زدودن زنگ فلزات سطح فلز را با روغن صنعتی یا پارافین چرب نمایید. تا فلز در برابر رطوبت محافظت شود و دچار زنگ زدگی مجدد نشود. پس از استفاده از این محصول شاهد آن هستید که تمام زنگ زدگی ها بطور کامل از بین رفته و فلز به حالت ظاهری اولیه خود برمی گردد.

همچنین شما میتوانید جهت رفع رسوب رادیاتور ماشین از  محلول نانو رسوب بر رادیاتور نانوزیت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...