کارواش بدون آب خودرو نانوزیت

Car wash without water


کارواش بدون آب یک روش تمیز کردن فوری است که نیازی به آب ندارد. در عوض، فقط از اسپری کارواش بدون آب روی ماشین کثیف خود استفاده کرده و آن را با یک دستمال پاک کنید. این محلول حاوی مواد آلی برای حل کردن چربی ها است که کثیفی را از بین می برد، بنابراین می تواند به اندازه شستن ماشین با آب موثر باشد.

از {{model.count}}
انتخاب سایز:
سایز را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
61,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خریداران این محصول،محصولات زیر را هم خریده اند

کارواش بدون آب خودرو نانوزیت ، محصولی بسیارعالی و موثر برای از بین بردن انواع کثیفی ها و آلودگی ها از روی بدنه خودرو است ، PH کنترل شده این محصول به اندازه ی استانداردهای بین المللی طراحی شده است . بدلیل فرمول ویژه ، تمیز کنندگی عالی ، مقرون به صرفه بودن  و صرفه جویی در مصرف آب و مزایای متعدد دیگر , این محصول را به انتخاب اول کسانی تبدیل کرده است که برای تمیزی و کیفیت رنگ خودرو خود اهمیت قایل هستند.این محصول برای خودورهایی طراحی شده که میزان آلودگی آنها در حد کم و متوسط است .

چرا کارواش بدون آب خودرو نانوزیت؟

کارواش بدون آب با ایجاد لایه ای محافظ روی خودرو موجب جلوگیری از رنگ پریدگی ناشی از نور خورشید و امواج ماوراء بنفش می شود. این محصول دوستدار محیط زیست بوده و با مصرف آن میتوانید در مصرف آب ، این ماده حیاتی صرفه جویی کنید . در زمستان دیگر نگران این نخواهید بود که خودرو دچار یخ زدگی بشود . به راحتی می توانید خودرو خود را تمیز و براق نمایید . معمولا در فصل زمستان خودرو ها آلودگی بیشتری را به خود جذب می کنند . استفاده از این محصول می تواند در جذب کمتر این آلودگی به شما کمک بسزایی داشته باشد . این کار با ایجاد لایه محافظ که در درون محصول وجود دارد حاصل میشود . طبق آزمایشات انجام دشه هر لیتر از این محصول برای تمیز کردن 8 الی 10  خودرو مناسب است . با هر لیتر از کارواش بدون آب نانوزیت میتوانید  از هدر رفت بیش از100 الی 600 لیتر آب جلوگیری نمایید . همچنین به دلیل استفاده از مواد نانو در کارواش بدون آب خودرو نانوزیت شاهد کاهش جذب کمتر گرد و غبار به علت ایجاد خاصیت آنتی استاتیک بر روی بدنه و قطعات خودرو خواهید بود. در طول زمان و مداومت استفاده ازمحصول این ویژگی ها افزایش می یابد و شاهد خاصیت آبگریزی و کاهش لک و کثیفی خودرو بیش از پیش خواهید بود

نحوه مصرف کارواش بدون آب خودرو نانوزیت:

این محلول آماده به مصرف می باشد .  توجه داشته باشید برای تمیز کردن از دستمال شماره یک و برای برق انداختن دستمال شماره دو را استفاده نمایید . ابتدا محتویات ظرف را به خوبی تکان دهید تا ذرات نانو فعال گردند . کافی است محتویات را به صورت افشانه روی سطوح مورد نظرتان اسپری کنید وسپس توسط دستمال شماره یک آلودگی ها را پاک کنید .سپس با دستمال شماره دو سطح پاک شده را براق و درخشان نمایید. مشاهده میکنید که بدنه خودرو براحتی تمیز شده ورنگ بدنه خودرو براق می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...