اسپری بوگیر کفش نانوزیت حجم 150 میلی لیتر

Nanozit Shoe deodorant spray


اسپری بوگیر پا و یا بوگیر کفش نانوزیت یک محصول منحصر و ویژه میباشد، که با بارایحه طبیعی اسطقدوس و لیمو ترکیب شده به نحوی که بتواند انواع بوهای مضر را بین برنده و صد درصد باکتری های تولید کننده بو را تا 72 ساعت کاملا نابود نماید.

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
69,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خریداران این محصول،محصولات زیر را هم خریده اند

 اسپری بوگیر کفش نانوزیت ضد قارچ

محصولی که در اختیار شما است بر پایه نانو تکنولوژی با استفاده از نانو ذرات نقره تولید گردیده است. وقتی مدتی پای شما در کفش می ماند ، شروع به تعریق می نماید , این مورد بخصوص در فصل تابستان تشدید می گردد و شرایط را برای رشد و فعال شدن باکتری ها و قارچ ها فراهم می سازد. در نتیجه این فعالیت باکتری ها باعث بروز  بوی بد و نامطبوع پا می گردد.  تحقیقات و پژوهش ها نشان داده که استفاده از مواد نانو آنتی باکتری میتوانند میزان تولید باکتری را در یک سیکل 72 ساعته به صفر برسانند . با توجه به اینکه در ساخت این محصول  از نانو ذرات نقره استفاده شده است ، شما با استفاده از این محصول می توانید ، مشکل  بوی بد پا را تا حدود 70 درصد مرتفع نمایید . این محلول با کشتن و از بین بردن باکتری ها مضر در کفش از تشکیل  قارچ ها جلوگیری نموده و از تشکیل کلونی قارچ در ناخن هایتان جلوگیری نماید.این نکته را هم نیز بدانید چون در ساخت این محصول از نانو ذرات نقره استفاده گردیده است پس دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی هم می باشد.

نحوه استفاده از  اسپری بوگیر کفش :

استفاده از این محصول بسیار ساده است . ابتدا محتویات ظرف را تکان داده و چند پاف ساده داخل کفش پاشش نمایید . بهتر است این ماده در زمان انتهایی شب که از کفش استفاده نمیشود استفاده گردد . کفش ها را در یک مکان باز که هوا جریان دارد , قرار دهید . تست های انجام شده  نشان داده است که استفاده از این محصول در مدت 72 ساعت کلیه آثار بو را از بین می برد و تکرار مداوم آن می تواند بوی کفش را به کل از بین ببرد . توجه داشته باشید رعایت نظافت شخصی و حتی کفش و جوراب می تواند در تاثیر این ماده تاثیر بسزایی دارد .

  • دمای کاربری:5+ الی 30+ درجه سانتی گراد
  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...