محلول آبگریز پارچه های جاذب نانوزیت حجم 300 میل

Nano fabric hydrophobic and anti-stain solution


یک پوشش هیدروفوبیک و آب گریز برای منسوجات (کت، چکمه، شلوار، لباس، یا تی شرت ) قبل از خیس شدن در آب باران ضروری است . چون از ایجاد لکه هایی که در نتیجه ریختن چای ،قهوه ، آبمیوه یا آب  روی لباس ایجاد می شود،محافظت می نماید، در حالی که خواص پارچه را تغییر نمی دهد.

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
165,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آب گریز پارچه های جاذب نانوزیت

این محصول مبتنی بر فناوری نانـو ساخته شده که پس از استفاده از این محصـول بروی البسـه یک لایـه آبگـریز تشـکیل مـی دهد.ایـــــن پـوشـش نانـو عـلاوه بر جلوگیری از نفوذ آب و مایعات به عـمـق بافـت با ایجادخـــصوصیت آبگریزی منجر به افزایش زاویه برخورد قطــرات آب با سطح می شود .این فرایند  موجــب غلتیدن قطرات کاملا کروی برروی سطح شده و پارچه را ضد جذب می نماید . این در حالی است که پارچه ها در حالت عادی به راحتی خیس و یا با جذب آلـــــودگی کثیف می گردند . استفاده از این نوع ماده محلول می تواند در پاک نگاه داشتن البسه و کفش و  پارچه های بافته شده با الیاف طبیعی نقش به سزایی داشته باشد .
 نکته قابل توجه در استفاده از نانو محلول آب گریزپارچه  ، صرفه جویی در مصـرف آب و استفاده کمتر از مواد شوینده می باشد . این لایه پوششی باعث محفاظت دائمی از رنگ پارچه می گردد . و در برابر اشعه uv خورشید و رنگ پریدگی از آن محافظت می نمایند.استفاده از این محلول روی پارچه های بافته شده با الیاف طبیعی ، از جذب آلودگــی های محیطی وتغییر رنگ بر اثر تعریق محافظت می نماید و سطح آغشته شده با نانو مواد به هیچ وجه اجازه جــــــذب مایع خارجـی یا ماده چـــــــرب را به سطح لباس یا پارچه را نمی دهد . این مواد می تواند انواع رطوبت مانند آب، قـهوه، سس گوجه فرنگی، روغن، شربت، سس ها و دیگر مایعات گـــــــرم یا سرد را می توان به راحتی از لباس یا پارچه که آغشته شده را پاک کنید.


کاربرد نانو محلول آب گریزپارچه:

    پـارچه های بافته شده با الیاف طبیعی (نخ ، کتان ، پنبه و پشم )
     پـــــــــــــــوشاک مختلف از قبیل: کت، شلوار، پیراهن و ...
     یـــــــــــونیفرم ها و لباس هــــــــــــای مجــــــــــــــــــــلسی
     پارچه های ساخته شده از الیاف ظریف مانند حریر و ابریشم
     ســــــــــفره و روکـش پارچه ای میز و صــــــندلی های
     لـــــــباس عروسی
     لــــــباس نـــظامی
     لباس کـــــــودکان
     انواع پتو و ملحفه
     پـــــــــرچم های کوچک و بزرگ

نحوه اجرای صحیح:

جهت کسـب بهتـرین نتیجه .،سطوح باید تمیز وعاری از هر گونه آلودگی بوده و خشک باشند . قبل از استفاده حتما ظرف را تکان دهید تا محتویات ظرف با مواد نانو موجود در مایع یکنواخت گردد . سپس سطوح مورد نظر را به صورت پاشش مستقیم به حدی برسانید که پارچه یا سطوح شما مرطوب گردد.(به حالت خیسی ) سپس کمی صبر کرده تا مواد نانو جذب الیاف پارچه شوند . در حالتی که پارچه حالت "دو نم "دارد با یک وسیله حرارتی سطوح را خشک نمایید . این وسایل گرمی می تواند یک سشوار ، دمنده حرارتی صنعتی و یا اتو باشد .  نکته : عدم استفاده از حرارت باعث عدم فعال شدن نانو ذرات می گردد .

میزان پوشش دهی این محصول به ازای هر لیتر 5 متر مربع می باشد .
دمـــــای کــــــاربــــــری این محلول در بهترین حالت دمای 5 الی 25 درجه می باشد .
مــــــدت مانـــــــــدگاری این محصول در بسته به مدت یک سال می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...