محلول نامرئی آبگریز نما نانوزیت حجم 1 لیتری

Hydrophobic invisible solution


پس از اســـتفاده از این محصــــول یک لایه کاملاً نامــرئی در سطوح ایجاد می شود و با نفوذ به لایه های زیرین ، سطح شما کاملا آبگریز می گردد . عملکرد فوق العاده این محصول در سطوح بافت دار بی نظیر بوده و مانع از عبور نم و آب می گردد .این محصول نیاز به ترکیب با هیچ ماده ای را ندارد و به تنهایی برای کلیه سطوح جاذب ساختمانی قابل مصرف میباشد.

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
99,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خریداران این محصول،محصولات زیر را هم خریده اند

(مخصوص آجر نما و سنگ هایی با جذب بالا )
محصولی که در اختیار شماست ، یک محصول ساخته شـده مبـتنی بر فـناوری نوین ساختمانی اسـت .کــه بر اساس تکنولوژی های روز آلمان الگو برداری شده و به صورت بومی در ایران تولید شده است .  پس از اســـتفاده از این محصــــول  یک لایه  کاملاً نامــرئی در سطوح ایجاد می شود و با نفوذ به لایه های زیرین ،  سطح شما کاملا آب بـندمی نماید . عملکرد فوق العاده این محصول  در سطوح بافت دار بی نظیر بوده و مانع از عبور نم و آب می گردد .این محصول نیاز به ترکیب با هیچ ماده ای ندارد و  به صورت خالص بر روی سطوح استفاده گردد . به دلیل مقاومت حرارتی این محصول,از آن در تمامی اقلیم های ایران می توان استفاده نمود .
موارد آب بند کننده و آبگریز نما نانوزیت:

  •      ضد آب کردن سطوح ساختمانی دارای جذب
  •      محافظت دربرابر جذب رطوبت و آب باران به داخل دیوارهای باران گیر
  •     قابل استفاده جهت کلیه سنگ های سیمانی ، آجری ، حتی خشت های گلی و آثار تاریخی  جاذب ، گچ ، آجر، سفال ،و بندکشی ها  می باشد

نحوه اجرای آب بند کننده و آبگریز نما نانوزیت:

جهت مصرف و کسب بهترین نتیجه ، در ابتدا سطح را از هر گونه آلودگی سطحی پاک نمائید، سپس با استفاده از یک قلم مو و یا افشانه و یا پیستوله مایع نانــــوزیت را بر روی سطوحی که می خواهید اعمال کنید .زمان خشک شدن بسته به میزان  جـذب ســطوح دارد و همچنین دمای محیط

  • سطوح شما پس از گذشــــت 24 ساعت کاملا ضد آب می گردند .
  • میزان پوشــــــش دهی :  به ازای هر لیتر 6 الی 12 متر مربع (بستگی به جذب سطوح دارد )
  • دمای کاربری این محصول  : +10  الی 30 درجه می باشد .
  • مدت ماندگاری محصول بعد از اجرا 3 سال می باشد و مجدد نیاز به تکرار دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...