پاک کننده چسب نانوزیت حجم 10 میلی لیتر

Nanozit super glue remover


پاک کننده چسب قطره ای یکی از محصولات بسیار کاربردی و خاص است ، که از حلال های بسیار قوی چسب ساخته شده و شما به راحتی میتوانید برای پاک کردن چسب های قطره ای ، چسب 123 خشک شده روی سطوحی فلزی ، چوبی ، سنگ ، سنگ مصنوعی ، شیشه و آینه از این محصول وِیژه استفاده نمایید .

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
39,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خریداران این محصول،محصولات زیر را هم خریده اند

پاک کننده چسب قطره ای نانو شرکت نانوزیت

همیشه پاک کردن جای چسب ها کاری بسیار سخت و گاها با اسیب رسیدن به وسایل است اما با پیشرفت علم میتوان با مواد نانو این چسب ها را به راحتی و در کمترین زمان از روی هر سطوحی پاک کرد اما نکته جالب قضیه اینجاست که این مواد نانو کامل بی ضرر هستن و میتوانند جای هرچسبی رو به راحتی پاک کننده

پاک کننده چسب قطره ای نانوزیت ماده ای است با کارایی بسیار بالا جهت پاک کردن و از بین بردن انواع چسب های قطره ای,چسب های 123 که بعد از خشک شدن امکان پاک کردن آنها از روی سطح میسر نیست و باعث آسیب رساندن به وسایل ما میشوند . با استفاده از این محصول  که بر پایه فناوری نانو تولید گردیده است , می توانید اثرات باقی مانده از چسب قطره ای و یا 123 را پس از خشک از روی سطوح (فلزی ,سنگ ,شیشه ای , فرش , که در حین کار بطور تصادفی بهم چسبیده و یا خشک شده اند, را به راحتی پاک نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...