محلول پاک کننده سیمان نانوزیت 1 لیتری

محلول سمنت ریموور لکه های گچی و سیمانی نانوزیت


محلول پاک کننده سیمان قادر است به عنوان حلال سیمان و گچ سفت شده کلیه لکه های سیمانی و گچی را از روی سطوح سرامیک, موزاییک و ابزارهای فلزی ساختمانی پاک نماید.

  • پاک کننده لکه های سیمانی از روی سرامیک‌,‌موزاییک ‌و ابزارهای ساختمانی
  • پاک کننده لکه های گچی از روی سرامیک‌,‌موزاییک ‌و ابزارهای ساختمانی
  • حلال سیمان
  • حلال گچ سفت شده
  • جدا سازی بتن از سطوح فلزی و قالب بتن
  • پاک کننده جرم های قدیمی و سخت از روی سطوح آجری
از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
130,000
12% تخفیف
115,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همان‌طور که میدانید سیمان یکی از پرکاربردترین مصالحی ساختمانی است که از دیرباز در ساخت بنّاهای تاریخی، پل‌ها، سدها و ساختمان‌های سنتی و مدرن مورد استفاده قرار می‌گرفته است، سیمان ماده‌ای پودری است، که به سبب مواد تشکیل‌دهنده، با آب ترکیب‌شده و باعث به هم چسبیدن مصالح ساختمانی گوناگونی از قبیل آجر، سنگ و سرامیک و ... می‌گردد.

علی‌رغم این ویژگی‌های سیمان (سیاه یا سفید)، خیلی از اوقات پیش‌آمده که سیمان‌های خشک‌شده و یا ملات های بنایی ساخته‌شده از سیمان و یا مشابه سیمان، سبب شده تا ما به فکر پاک نمودن و حذف این بقایا از روی سطوح ساختمانی باشیم.

پاک کننده سیمان (سمنت ریموور) چیست؟

پاک کننده سیمان یا سمنت ریموور، یک ماده شیمیایی است که برای حذف سیمان و رسوبات سیمانی از سطوح استفاده می‌شود. این محصول معمولاً در صنعت ساختمان و ساخت و ساز استفاده می‌شود تا سطوح را پس از انجام کارهای ساختمانی تمیز کند. پاک کننده سیمان معمولاً اسیدی یا قلیایی است و باید با احتیاط و طبق دستورالعمل‌های ایمنی استفاده شود.

سمنت ریموور نانوزیت برای پاک نمودن چه نوع سیمان هایی قابل استفاده می باشد؟

پاک کننده سیمان نانوزیت یک ترکیب نوآورانه است که برای پاک‌سازی و از بین بردن انواع مختلف سیمان‌ها و ملات های خشک‌شده که پایه سیمان می‌باشند استفاده می‌شود. این محصول مناسب برای پاک‌سازی روی سطوح مختلف مناسب می‌باشد، از جمله سطوح موزاییکی، سنگی، یا سرامیکی.
پاک کننده سیمان نانوزیت دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را به یک ابزار اساسی برای پاک‌سازی سیمان‌ها تبدیل کرده است. این محصول دارای توانایی حذف سریع و مؤثر سیمان‌های ریز و  درشت بر روی سطوح مختلف است. همچنین، امکان از بین بردن سیمان‌ها بدون خراشیدن یا آسیب رساندن به سطح را امکان‌پذیر است. 

برای چه سطوحی می‌توان از پاک‌کننده سیمان نانوزیت استفاده کرد؟

انواع کاشی دیوار و کف، سرامیک‌های لعاب‌دار، کاشی‌های پرسلانی، انواع آجرنما، سنگ‌های مصنوعی، موزاییک‌های پلیمری، سطوح فلزی آغشته شده به سیمان خشک‌شده و یا ملات مانند:مخازن ترکیب ملاط، همزن‌های بتنی، قالب‌های بتنی.سطوح خارجی بدنه خودروهای سواری و ماشین‌آلات ساختمانی.

پاک‌کننده سیمان نانوزیت برای چه مواردی مناسب می‌باشد؟

پاک کننده سیمان نانوزیت برای پاک‌سازی انواع مختلف سیمان‌ها مانند سیمان پرتلند، سیمان‌سفید استفاده می‌شود. این محصول می‌تواند به‌عنوان یک راه‌حل کارآمد و مؤثر برای پاک‌سازی سیمان‌های باقیمانده بر روی ابزارها، تجهیزات، یا سطوح مختلف صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد.
محلول پاک کننده سیمان نانوزیت به‌عنوان یکی از ابزار حیاتی برای پاک‌سازی و از بین بردن سیمان‌ها بر روی انواع مختلف سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کارایی بالای خود، به یک انتخاب ایده آل برای صنایع ساختمانی، صنایع نفت و گاز، و صنایع دیگر تبدیل‌شده است. چسب کاشی پودری، چسب کاشی خمیری، لایه‌های گچ، سیمان‌های فرسوده قدیمی، آلودگی‌هایی که بر اثر فرسایش محیطی و یا آلودگی‌های محیطی روی سطوح ایجاد شده اند.

چهار کار که باید در هنگام استفاده از پاک‌کننده سیمان نانوزیت به آن‌ها توجه ویژه نماییم؟

  1.  رعایت اصول ایمنی و استفاده از وسایلی مانند: دستکش لاستیکی، ماسک فیلتر دار، عینک الزامی است.
  2. از بو کردن و تنفس آن جدا پرهیز نمایید.
  3.  در محیط سربسته از این محلول استفاده ننمایید.
  4. در هنگام واکنش و جوش خوردن در محل موردنظر قرار نگیرید.

با چه روش‌هایی می‌توان از محلول پاک‌کننده سیمان نانوزیت استفاده نمایید؟

روش غرقابی: در این روش که عمدتاً برای سطوح افقی پیشنهاد می‌گردد.ابتدا بقایای خشک  را جمع‌آوری نموده. سپس با چند ضربه،ترک‌هایی روی سطح ایجاد نمایید.سپس مواد را به‌آرامی روی سطوح ریخته و اجازه دهید تا فرایند واکنش محصول به اتمام برسد.

روش پاششی: این روش مناسب برای سطوح عمودی می‌باشد. جهت استفاده از پاک‌کننده سیمان نانوزیت، محلول را با احتیاط داخل بطری اسپری ریخته و سپس با رعایت اصول ایمنی به‌صورت پاششی محلول را روی سطوح موردنظر اسپری می‌نمایید.پس از چند دقیقه،توسط یک فرچه یا برس پلاستیکی زبر سطح موردنظر را تمیز نموده و با دستمال میکرو فایبر نم سطح را خشک نمایید.

  • پاک کننده لکه های سیمانی از روی سرامیک‌,‌موزاییک ‌و ابزارهای ساختمانی
  • پاک کننده لکه های گچی از روی سرامیک‌,‌موزاییک ‌و ابزارهای ساختمانی
  • حلال سیمان
  • حلال گچ سفت شده
  • جدا سازی بتن از سطوح فلزی و قالب بتن
  • پاک کننده جرم های قدیمی و سخت از روی سطوح آجری

بسته‌بندی:این محصول دارای بسته‌بندی استاندارد یک لیتری و چهار لیتری و ده لیتری بوده و برای سفارش‌های خاص یا عمده فرم زیر را پر کنید.


فرم تماس با ما

زمان آماده‌سازی و ارسال: سفارش‌های ثبت‌شده در وب‌سایت حداکثر تا یک روز کاری شروع به آماده‌سازی شده و  در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق پیک (تهران و کرج) یا باربری (شهرستان)  ارسال خواهند شد.
هزینه ارسال:هزینه ارسال خرده‌فروشی محصولات به عهده مشتری می‌باشد. برای اطلاع از نحوه محاسبه سفارشات عمده با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

نوع محصول
مایع
رنگ محصول
مایع شفاف مایل به سبز
چگالی محصول
1.07 کیلوگرم بر مترمکعب
دمای کاربری
از 5 درجه تا 35 درجه سانتی گراد
شرایط نگهداری
محیط خنک و خشک
وزن محصول
1 لیتر
مزایای این محصول
سفارشی سازی این محصول متناسب با نیاز شما
گارانتی محصول
این محصول 7 روز گارانتی برگشت وجه دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...