موتور شوی خودرو نانوزیت حجم 1 لیتر

تمیز کننده سطح خارجی موتور


بعد از مدتی که از کارکرد یک خودرو میگذرد ، موتور و برخی از قطعات خودرو در معرض آلودگی های محیطی قرار می گیرد، که در طولانی مدت سبب بروز آسیب های جدی به قطعات مختلف برقی و فلزی خودرو می گردند،از این رو نظافت بیرونی موتور و زدودن این آلودگی ها در طول مدت یک سال نیاز ضروری برای حفظ ونگهداری از موتور خودرو شما میباشد.

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
159,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همانگونه که می دانید موتور خودرو، بعد از مدتی کار کرد ، در اثر بخارات اطراف موتور، حرارت و آثار ناشی از محیط مانند پاشش آب و گرد و غبار، نیاز به شستشو دارد و چون همیشه شستشوی  موتور به فواصل زیاد انجام می گردد ، باعث ایجاد لکه ها و کثیفی های ماندگار در موتور  شده و در دراز مدت باعث ایجاد لایه های ضخیمی بروی قطعات حساس موتور می گردد ، که با شستشوی معمولی از بین نمی روند.

چرا موتورشوی خودرو نانوزیت؟

موتور شوی خودرو نانوزیت یک محلول  امولسیونی است, که با بهره گیری از نانو ذرات  تقویت شده و دارای قدرت پاک کنندگی فوق العاده بالایی می باشد . این محلول اثرات ناشی از لکه های روغن ، گریس  و چربی که  از نشت و یا کارکرد موتور به صورت رسوبات چربی  در طول زمان روی موتور اتومبیل و یا قطعات پلاستیک و برخی از قسمت های موتور خودرو ایجاد می گردد را به راحتی تمیز و پاک نماید .
رقیق بودن  این محصول باعث می شود تا مواد به راحتی به سخت ترین قسمت ها نفوذ کرده و ظرف مدت چند دقیقه مواد چربی  را در خود حل کند ؛ در فرمول شیمیایی این محصول فوق العاده از مواد اسیدی استفاده نشده ، لذا به هیچ یک از قطعات خودرو اعم از کابل ها، وایر ها و قطعات حساس برقی آسیبی نمی رساند . از این محصول می توان برای کلیه قطعات فلزی موتور اعم از چدن و آلومینیوم ، قطعات پلاستیکی که الزاما برای سطوح بیرونی موتور خودرو طراحی و نصب شده اند در کلیه موتورهای سبک استفاده نمایید .
توجه داشته باشید موتور شوی نانوزیت با قابلیت حل کنندگی و نفوذی که دارد ، علاوه بر از بین بردن این نوع کثیفی ها از روی موتور، از قطعات و شلنگ ها و سایر بخش ها نیز محافظت می کند.
پسآب این محلول پس از تمیز کردن چربی ها قابلیت بازیافت مجدد را دارد .

مزایای استفاده از نانو موتور شوی مایع نانوزیت:

  •         کاهش استهلاک موتور خودرو  و کارکرد بهتر موتور بدلیل عدم وجود رسوبات روغنی
  •       افزایش طول عمر موتور خودرو
  •         حفظ و نگهداری موتور خودرو از هر گونه آلودگی با اثر طولانی مدت می باشد
  •       مانع از خشک شدن و پوسیدگی قطعات پلاستیکی خودرو می گردد
  •      دوستدار محیط زیست می باشد
  •         سبب صرفه جویی در مصرف آب می گردد

نحوه استفاده از نانو موتور شوی مایع نانوزیت:

  •     ابتدا خودرو را خاموش نموده و اجازه دهید با گذشت چند دقیقه خنک شو
  •     سپس محلول را تکان دهید و بر روی محل مورد نظر اسپری نمایید و بعد از اینکه تمام سطح را کامل پوشش داده شد کمی صبر کنید . و سپس با دستمال و یا آب محل مورد نظر بشویید 
  •    قسمت هایی را که رسوب چربی و آلودگی بیشتری دارند را به مدت 5 دقیقه خیس بماند و سپس با یک برس یا مسواک به صورت فیزیکی تمیز شده و سپسرسوبات را با یک دستمال پاک و یا با آب بشویید دقت داشته باشید پس از شستشو با آب ,حتما با باد قسمت هایی برقی خودرو را که آب خورده است را کاملا خشک نمایید
  •     این محصول در بسته بندی های 1 ؛ 5 و 20 لیتری عرضه می گردد
  •     برای ثبت سفارش خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

اهمیت نظافت موتور خودرو  (موتور شوی خودرو )

حتما زمان هایی که جهت تعویض روغن موتور خودرو یتان به کارواش مراجعه کرده اید با ظاهر پر از گرد و غبار و چربی و رسوب موتور مواجه شده اید و در پی روشی جهت تمیز نمودن آن بوده اید با علم اینکه میدانید آب و شوینده ها به قسمت های برقی و حساس خودرو آسیب می رساند و هرگز نباید با استفاده از اینها قسمت بیرونی موتور خودرویتان را تمییز نمایید که هزینه ای هم جهت تعمیر بر روی دستتان نگذراد. پس باید بدنبال محصولی باشید که کوچکترین آسیبی به سیستم خودرو وارد نکند و یک پاک کننده قوی هم باشد و ظاهر بیرونی موتور را کاملا تمییز نماید و این تمیزی ماندگار هم باشد یعنی تا مدت ها نخواهید دوباره اقدام به تمییز نمودن موتور نمایید.
خوشبختانه در اینجا هم فناوری نانو نیز به کمکمان آمده است . با  پیشرفت تکنولوژی نانو و استفاده از نانو ذرات موتور شویی طراحی و تولید شده است که براحتی می توانیم به کیفیت بالای آن اعتماد و اطمینان نماییم بصورتی که این نانو موتور شوی مایع قادر است موتور خودروهای سواری,شاسی و ماشین های سنگین را از هر گونه آلودگی پاک نماید , بدون بجا گذاشتن حتی ذره ای رسوب و چربی در موتور . علاوه بر  قدرت پاک کنندگی بالای این محصول , از آنجایی که در ساخت و طراحی این محصول از نانو ذرات استفاده گردیده است از قطعات داخلی خودرو هم محافظت می کند و همچنین به سیستم الکتریکی موتور آسیبی وارد نمی کند.که دلیل اصلی آن این می باشد که نانو موتور شوی مایع نانوزیت غیر اسیدی  می باشد پس حتی از فرسودگی شلنگ ها و قطعات لاستیکی خودرو  نیز هم جلوگیری می نماید. نانو موتور شوی برای انواع متریالهای فلزی مانند آلومینیوم,چدن, فولاد و غیره مناسب و بدون ضرر می باشد.
نانو موتور شوی مایع نانوزیت قابلیت تاثیرگذاری طولانی مدت را دارد و به دلیل اینکه بر پایه فناوری نانو و نانو ذرات تولید شده است به هیچ وجه  به محیط زیست آسیبی نمیرساند در حقیقت این محصول دوستدار محیط زیست بوده و براحتی می تواند در همه مکان ها و فضاها استفاده گردد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...