ضد آب کننده چوب نانوزیت 1 لیتری

wood guard ضد آب کننده و آبگریز کننده چوب نانوزیت


وظیفه ضد آب کننده چوب نانوزیت محافظت از چوب در برابر رطوبت، آب و افزایش طول عمر و دوام چوب می باشد. پس از اجرای ضد آب کننده چوب یک لایه مرئی بر روی چوب تشکیل می‌گردد و ضمن بستن آوندهای چوب، با ایجاد لایه محافظتی اجازه جذب رطوبت و آب را به چوب نمی‌دهد و از پوسیدگی و فرسایش چوب به مدت ده سال جلوگیری و محافظت می‌نماید.

کاربرد و مزایا ضد آب کننده چوب نانوزیت Wood Guard:

  • ضد آب کننده کلیه سازه های چوبی خام (نرده های چوبی , آلاچیق ها و صندلی های چوبی)
  • ضد آب کننده درب و پنجره چوبی ,کابینت های چوبی ,کمدهای چوبی ,تخته خواب
  • ضد آب کننده قایق های چوبی و مجسمه های چوبی 
  • محافظت از چوب در برابر باران و اشعه یو وی
  • محافظت از چوب در برابر قارچ و خزه
  • محافظت از چوب در برابر موریانه
  • بسیار مقاوم با طول عمر بالا تنها با یک لایه
  • استفاده و اجرای آسان 
  • پوشش دهی مناسب و با صرفه 
از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
975,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خریداران این محصول،محصولات زیر را هم خریده اند

در دنیای پیرامون ما وسایل و سازه‌های چوبی از دیرباز، جایگاه ویژه‌ای در زندگی‌ها ما انسان‌ها داشتند و به دلیل زیبایی این مواد طبیعی، مورد استفاده قرار می‌گرفتند.با شروع عصر فنّاوری استفاده از چوب‌ها تغییراتی پیدا کرده و محصولاتی نیز به‌صورت شبه چوب، از این ماده طبیعی ساخته شد و در اختیار طراحان و سازندگان مختلفی قرار گرفت، این امر سبب می‌شد تا افرادی که از این فراورده‌های استفاده می‌نمایند در ساخت و تولید مصنوعات چوبی از موادی استفاده نمایند که آن‌ها را در برابر عوامل مختلفی محافظت نماید. ازاین‌رو در بسیاری از کشورها مراقبت از چوب و طولانی کردن عمر استفاده جزو ضروریات یک طراح و سازنده می‌باشد.

همان‌طور که میدانید چوب، وقتی در شرایط نامناسبی قرار گیرد، به‌مرور در معرض فرسایش قرارگرفته و زیبایی خود را از دست می‌دهد، یکی از این عوامل مخرب خارجی و داخلی منزل  ، رطوبت و آب می‌باشد.  قطعاً بارها توجه کرده‌اید که به دلیل مجاورت درب‌های چوبی با آب به‌سرعت دچار فرسایش شده و متورم می‌شوند و متأسفانه ادامه‌دار بودن این شرایط سبب می‌شود تا ما به فکر چاره‌ای برای حل این مسئله باشیم و به دنبال جواب این سؤال هستیم،  که چگونه چوب را باید ضد آب‌ نماییم؟

ضد آب کردن چوب با محلول نانوزیت

برای پاسخ به این سؤال راه‌های بی‌شماری وجود دارد ولی همگی آن‌ها یا خارج از عهده ما, شما بوده و یا در بسیاری از این موارد ، امکان اجرای آنها را نداریم  . ولی ما راه‌کار مناسبی را برای پیشگیری از محافظت و عدم فرسایش چوب به شما معرفی می‌کنیم، تا شما با استفاده از این محصول از وسایل چوبی خود محافظت نموده و در بالا بردن عمر و دوام آن‌ها اهتمام ورزید.

باید بدانید که کلیه وسایل و محصولاتی که از چوب ساخته‌شده و یا به‌صورت صنایع چوبی، مبلمان چوبی و سازه‌های چوبی ساخته‌شده‌اند، نیاز به مراقبت دارند و شما با رعایت چند نکته و استفاده از محصول ضد آب کننده چوب نانوزیت (wood guard) قادر خواهید بود این کار را به‌راحتی، مانند نوشیدن یک لیوان آب، انجام دهید.

ضد آب کننده چوب نانوزیت یا wood guard

ضد آب کننده چوب نانوزیت یا (wood guard) چیست؟

یک  محصول دو جزئی بر پایه  مواد پلیمری و پلی اورتان می‌باشد که با برگرفته از  جدیدترین فنّاوری روز  تولید شده است. ایجاد یک لایه از محصول ضد آب کننده  چوب نانوزیت، روی هر  سطح چوبی، قادر است، منافذ سطحی چوب را کاملاً بسته و  یک لایه غیر نفوذ و  مقاوم در برابر آب و رطوبت را ایجاد نماید. این محصول  شفاف دو جزئی پوشش  دهی بسیار مناسبی برای سطوح چوب داشته و بعد از فرایند  خشک شدن کاملاً در  برابر عوامل جوی و اشعه مخرب UV خورشید مقاوم می‌باشد.


ضد آب کننده چوب نانوزیت روی چه سطوحی قابل اجرا است؟

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد این محصول برای چوب و مواد شبه چوب طراحی‌شده لذا باید بدانید استفاده از آن بروی انواع چوب‌های خام نرم و سخت امکان‌پذیر می‌باشد. کلیه وسایل چوبی، آلاچیق‌های چوبی، درب‌های چوبی، حتی ابزار چوبی و ملزومات ساخته‌شده از چوب مناسب می‌باشد.   

محافظت از دکوراسیون چوبی منزل در برابر آب و پوسیدگی

ضد آب کننده چوب نانوزیت را با چه ابزاری می‌توان اجرا نمود؟

در این خصوص باید به این موضوع اشاره نمود که استفاده از این محصول با وسایل و ابزاری مانند قلم‌مو، غلتک بدون پرز، پیس توله های بادی امکان‌پذیر می‌باشد. نکته حائز اهمیت در بحث اجرا شرایط و امکانات شما و تبحر شما در استفاده از این ابزار می‌باشد.قطعاً در حین استفاده از محصول به این نکته پی خواهید برد که میزان مصرف در هر یک از این ابزار متفاوت می‌باشد. به‌طور مثال در حین استفاده از قلم ممکن است مواد بیشتری روی سطح استفاده شود.

بهترین دما برای اجرای ضد آب کننده چوب نانوزیت چه قدر است؟

همان‌طور که در بخش اجرا به این نکته ظریف اشاره کردیم. که ضخامت محصول رابطه مستقیمی بازمان خشک شدن دارد. لذا به‌صورت کلی این محصول در دمای بین +پنج درجه الی سی و پنج  درجه قابل‌اجراست. که خوب بهترین زمان خشک شدن این محصول در دمای بیست و پنج درجه در حدود ۳ تا ۶ ساعت می‌باشد. حال اگر دمای محیط اجرا متفاوت باشد این زمان کمتر و یا بیشتر خواهد شد. ولی بر اساس تست‌های فنی انجام‌شده در کارخانه نانوزیت طولانی‌ترین زمان خشک شدن ۴۸ ساعت و کمترین زمان خشک شدن ۲ ساعت بوده است.

یک سؤال مهم، که ممکن است ذهن شما را درگیر نماید، این است که اگر سطحی از قبل به موادی مانند رنگ و یا سیلر و کیلر و یا رنگ روغنی آغشته شده باشد. آیا می‌توان از این محصول استفاده نمایید یا خیر ؟!!

در پاسخ به این مورد باید دقت داشته باشید. اگر مواد استفاده‌شده پایه روغنی و یا سی لر و کیلر باشد، باید سطح کاملاً با سنباده تمیز شوند و یا یک لایه براق آن‌ها برداشت شود. اگر از مواد پایه آب یا شاپاناستفاده‌شده باشد ضرورتی به برداشت لایه‌ای از سطح نمی‌باشد. برای برداشت و صاف کردن سطوح می‌توانید از سنباده‌های مخصوص چوب به ترتیب از سنباده زبر استفاده نموده و کم‌کم سنباده نرم استفاده نمایید. تا سطح شما یکنواخت و نرم گردد. استفاده از سنباده لرزان هم جزو گزینه‌های راحت و آسان خواهد بود. که عمدتاً اهل‌فن از آن استفاده می‌نمایند.

پولیش و ساب چوب

عمر مفید ضد آب کننده چوب پس از استفاده چه میزان است؟

پاسخ به این سؤال قطعاً برای شما بسیار مهم و ضروری است. ولی باید به این نکته نیز توجه فرمایید که این مورد  به نحوه اجرای شما شدیداً بستگی دارد، درصورتی‌که شما دقت لازم در اجرا را به‌کار برده باشید و فرایند خشک شدن این محصول هم کامل شده باشد. عمر مفید این ضد آب کننده نانوزیت (wood guard) حداقل ده سال خواهد بود. البته ، این محصول دارای تضمین صد در صد گروه نانوزیت می‌باشد. گارانتی مانی بک

حال که با ویژگی‌های این محصول تا حدودی آشنا شدید، می‌توانید عمر وسایل چوبی خود را با استفاده از این محصول افزایش دهید. و از دیدن آن‌ها در شرایط سخت و بارانی و برفی لذت ببرید. در بخش تصاویر نمونه  کارهایی از این محصول به نمایش گذاشته‌شده است.

انواع سطوح چوبی که میتوانیم ضد آب کنیم با محلول ضد آب کننده چوب

مراحل استفاده از محصول ضد آب کننده سطوح چوبی نانوزیت  (wood guard) :

 در ابتدا پیشنهاد می‌شود که کلیه لوازم مناسب این کار را آماده نمایید. لفاف پوششی، چسب‌کاغذی، سنباده زبر و نرم، کاردک، لیسِ همزن یا همزن برقی، بتونه چوب، دستکش کار، قلم‌مو، ظرف تمیز، لباس کار مناسب، دستمال میکرو فایبر و ... 

مرحله اول تمیز کردن سطح چوب : توجه داشته باشید در کلیه مرحل کر تمیز بودن سطوح از آلودگی های محیطی و پاک کردن جرم ، چربی و رنگ الزامی ایست . ابتدا محل موردنظر را با سنباده مورد سابیدن و سایش قرار دهید به‌ نحوی‌که لایه برداری از روی سطح کامل انجام شود. این مرحله باید به‌دقت انجام شود تا سطحی صاف و نرم را در اختیار داشته باشید. سنباده زدن میتوان به صورت دستی و یا با سنباده لرزان انجام شود . دق داشته باشید که استفاده از سنباده ها ریز و درشت میتواند تاثیر گذار نوع پرداخت سطوح مورد نظر ما باشد . 

تمیز کردن سطح چوب با دستگاه سنباده زن چوب
تمیز کردن چوب با سنباده دستی مخصوص چوب

مرحله دوم غبار گیری و ترمیم چوب :در این مرحله بعد از غبارگیری سطح میتوانیم از بتونه برای درزگیری و ترمیم قسمت های مختلف استفاده نماییم . بعد از فرایند خشک شدن بتونه های با یک پوست یا سنباده نرم سطوح را مجدد مثل روال قبل نرم و یک دست نموده و آماده انجام مراحل بعدی خواهید شد . 

غبار گیری از روی  چوب با کاردک
ترمیم سطح چوب با بتونه مخصوص

بعد از اتمام این مرحله و برداشت اضافات بتونه ،سطوح برای ،اجرای WOOD GUARD یا همان ضد آب کننده چوب نانوزیت آماده می باشند . برای جلوگیری از آلوده شدن در این مرحله با استفاده از کاور پوششی و چسب‌کاغذی سطح موردنظری که قرار است رنگ شود را آماده نموده تا از ریزش احتمالی مواد و کثیف شدن محیط خود جلوگیری نمایید  .
نکته بسیار مهم قبل از اجرای مواد :توجه نمایید سطح شما نباید به هیچ وجه رطوبت داشته باشد.می‌توانید با استفاده از سشوارهای صنعتی این مورد را رفع نمایید. در ضمن در حین اجرا مراقب، رطوبت هوا و دمای محل اجرا باشید. زیرا در فرایند خشک شدن به سطح کارشده آسیب می‌رساند.

روش ترکیب کردن مواد ضد آب کننده چوب نانوزیت : پس از اطمینان از موارد بالا به سراغ مخلوط کردن بروید. جز یک محصول را داخل ظرف تمیز ریخته و متناسب با آن جز دو را مطابق با دستور مصرف به‌آرامی اضافه نموده و هم بزنید. به مدت سه دقیقه تا هر دو ماده کاملاً ترکیب شوند. سپس با ابزار مناسبی که در اختیاردارید، (قلم‌مو، غلتک، پیس توله باد) شروع به اجرا از یک جهت‌ نمایید. توجه داشته باشید که این کار باید در یک جهت و یک نواخت صورت گیرد. استفاده از شاپان های موجود در بازار و رنگ‌های پایه آب قبل از اجرا بلامانع است. به‌شرطی که چهل و هشت ساعت از اجرای آن‌ها گذشته باشد.

  • توجه داشته باشیددر مرحله اول اجرا  اگر ضخامت مواد روی سطح زیاد باشد ممکن است حباب‌هایی را روی سطح مشاهده نمایید. این حباب‌ها را با حرکت قلم و یا غلتک روی سطح از بین ببرید. چون وجود حباب روی سطح بعد از خشک شدن کار شما را دو چندان مینماید . 
  • پس از اتمام عملیات اجرا، اجازه دهید تا فرایند خشک شدن محصول بر اساس اطلاعات مندرج در بروشور طی شود و پس از بیست و چهار ساعت به‌کارتان سرکشی نمایید تا سطح کاملاً خشک‌شده باشد. در این مدت بهتر است دمای محیط بین ۱۵ الی ۳۰ درجه باشد. بهترین دما برای خشک شدن است.
  • امیدوارم در پایان کار، از عملکرد محصول و نتیجه کار رضایت کامل را بدست آورده باشید .

در پایان از کاری که انجام داده‌اید،در کنار محصول نانوزیت عکس گرفته و به آدرس NANOZIT2018@GMAIL.COM  ایمیل مجموعه ارسال فرمایید. به بهترین اجرا و عکس جوایز ارزشمندی اهدا می گردد . 

کاربرد و مزایا ضد آب کننده چوب نانوزیت Wood Guard:

  • ضد آب کننده کلیه سازه های چوبی خام (نرده های چوبی , آلاچیق ها و صندلی های چوبی)
  • ضد آب کننده درب و پنجره چوبی ,کابینت های چوبی ,کمدهای چوبی ,تخته خواب
  • ضد آب کننده قایق های چوبی و مجسمه های چوبی 
  • محافظت از چوب در برابر باران و اشعه یو وی
  • محافظت از چوب در برابر قارچ و خزه
  • محافظت از چوب در برابر موریانه
  • بسیار مقاوم با طول عمر بالا تنها با یک لایه
  • استفاده و اجرای آسان 
  • پوشش دهی مناسب و با صرفه 

مشخصات فنی ضد آب کننده چوب نانوزیت

بسته‌بندی:این محصول دارای بسته‌بندی استاندارد یک لیتری و چهار لیتری بوده و برای سفارش‌های خاص یا عمده نیاز به هماهنگی با واحد فروش شرکت می‌باشد.
زمان آماده‌سازی و ارسال: سفارش‌های ثبت‌شده در وب‌سایت حداکثر تا یک روز کاری شروع به آماده‌سازی شده و  در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق پیک (تهران و کرج) یا باربری (شهرستان)  ارسال خواهند شد.
هزینه ارسال: هزینه ارسال خرده‌فروشی محصولات به عهده مشتری می‌باشد. برای اطلاع از نحوه محاسبه سفارشات عمده با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...